יחידת לימוד, בעיניי, היא מארגן מצוין ללמידה מרחוק, משום שהיא מייצרת ציר מרכזי עליו רצים; הוא יכול להיות ציר של הקנייה ובעקבותיו משימות + תרגול + תוכן רלוונטי; הוא יכול להיות חומר גלם פדגוגי (סרט, שיר, דילמה, אקטואליה, נושא) שמאפשר למידה הקשרית לתחומים שונים; הוא יכול להיות מיומנות שניתן ללמוד בדרכים שונות.
ניתן, לארגן את כל הלמידה סביב יחידות תוכן, אבל אין צורך, אפשר להשתמש בהן לחלק מתכנון השנה.
ניתן, לארגן את כל הלמידה סביב יחידות תוכן, אבל אין צורך, אפשר להשתמש בהן לחלק מתכנון השנה.
להלן סרטון הסבר על יחידות תוכן והשימוש בהן:
והנה הדגשים, בכותרות, מהסרטון + לינקים להרחבות
דוגמה ליחידת תוכן סביב סרט - שמאפשרת למידה מסוגים שונים
שימוש בסדרות לפיתוח חברתיות
ניתן לרכוש דרכי קובץ שימוש בסרטים ללמידה - עם 30 סרטים כולל פירוט שימוש חברתי ואורייני (25 ש"ח)
וקובץ של למידה הקשרית - ארכיאולוגיה - תנ"ך - היסטוריה - שמאפשר גם עבודה אוריינית (שפה, חשיבה ביקורתית ועוד) - rabimon@gmail.com
ניתן לרכוש דרכי קובץ שימוש בסרטים ללמידה - עם 30 סרטים כולל פירוט שימוש חברתי ואורייני (25 ש"ח)
וקובץ של למידה הקשרית - ארכיאולוגיה - תנ"ך - היסטוריה - שמאפשר גם עבודה אוריינית (שפה, חשיבה ביקורתית ועוד) - rabimon@gmail.com
זמינה לשאלות, בהצלחה.
כל הזכויות שמורות לשרון מיכאלי - רמון 2020 ©
נפלא
השבמחקהעלית את כל המחשבות המבולבלות שלי בצורה מסודרת להפליא.
תודה רבה
יניב, תודה רבה
מחקכיף לקבל מחמאה ועוד מאיש למידה שאני מעריכה (:
מצוין, בדיוק מנסה ובונה יחידות מסוג זה לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרבה והמוזרה.
השבמחקלא הבנתי ממש את ההבחנה בין סוגי יחידות תוכן שהסברת בהתחלה. האם הכוונה ללימוד נושא ולימוד מיומנות?
הי שרית, תודה
מחקהבחנתי בין שתי אפשרויות:
1. ציר תוכן שמאפשר מגוון למידות / שיעורים כולל מיומנויות
2. הקנייה של משהו חדש - מיומנות / פסקת טיעון / אחר - ואז לתרגל באופנים שונים.
כך שכן, מיומנות יכולה להיות בפני עצמה מטרה של יחידת תוכן (:
הי שרון, לומדת המון מהפוסטים שלך ותודה לך על כך! אשמח לרכוש דרכך את הקבצים לשימוש בסרטים ללמידה וללמידה הקשרית. איך אפשר לעשות זאת? תודה, רוני
השבמחקהי רוני,
מחקדברי איתי - 0546559353
או במייל -rabimon@gmail.com
מה שנוח