אני גדלתי בעולמות של הדרכה מגיל 1; בטיולים, בצבא, בחברות הייטק, כיועצת חיצונית, כשכירה, בתחומים מסורתיים, בתחומים מאתגרים;
את כל האהבה שלי להדרכה אני מביאה איתי לתוך הכיתה שלי.
אני מאמינה, ויודעת, שברגע שיש למורה, בכל תחום, את הכלים לתכנן לעצמה ציר למידה, איכות ההוראה שלה תעלה, לצד פניות רבה לכל הצרכים הספונטניים, ההפתעות של המערכת, אקטואליה ועוד.
אני אוהבת לתכנן לעצמי חמישה צירים -
פדגוגי
חברתי - רגשי
אישי
אסטרטגיות - כיתתיות ואישיות
שיתופי - עם הצוות שאני חלק ממנו, עם ההורים, עם אנשי מקצוע שעובדים עם הילד/ה מחוץ לביה"ס
התכנון עצמו עומד מול מטרות (לא לפי סדר חשיבות) -
של תכנית הלימודים
של ביה"ס
של שכבה ספציפית / כיתה
של התלמידות והתלמידים שלי - יש מקום אצלי בכיתה לתכנים שמעניינים אותם, דרכם נלמד אסטרטגיות ומיומנויות שונות
שלי
מה נותן לי התכנון המקדים?
תמונה של מה צפוי השנה, בקורלציה עם הלו"ז השנתי
מטרות ואתגרים
פערים - אצלי / אצל הכיתה
מוכנות בהיבט חומרים והתארגנות.
איך אני עושה את זה?
על זה אדבר באירוע בפייסבוק - שידור ישיר, עם זמן לשאלות
מתי? 23/8/18, 21:00-21:30
מחכה לפגוש אתכן שם, sharon ramon
תשלחו לי בקשת חברות, ונתראה
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה