יום רביעי, 4 בדצמבר 2013

התחלה, או למה בלוג

המון זמן אני מסתובבת לי עם הרצון לכתוב שוב בבלוג על נושאים שמעניינים אותי, חשובים לי, ומצויים בלב העשייה היומיומית שלי, ובעיקר בכיוונים בם אני צועדת ורוצה להתפתח.
אני כותב המון זמן, מאז שאני בת שבע או שמונה. כותבת פתקים, ו-notes, סיפורים ושירים למגירות ובמחברות, מאמרים ומחשבות, עבודות, הגיגים, חומרים מקצועיים ועוד ועוד. היה לי בלוג אישי בכל תקופת שהותי בהאיטי, ובלוגים בשני אתרים מוכרים; ואז, הפסקה.
הרגשתי שאני צריכה להתמקד בכתיבה, ולא הצלחתי להגדיר לעצמי איך ולאן.
הזמן עבר, והתגבשתי, תוך כדי עשייה בתחומים שונים, והנה אני יוצאת לדרך.
בבלוג הזה אכתוב, בעיקר, על חינוך, למידה היתנסותית, עשייה חברתית, סיוע חברתי- הומניטרי- בינלאומי ופעילות גופנית.
כל הנושאים בהם אעסוק נבחנים אצלי, בשיח הפנימי והחיצוני ובעשייה דרך מושגים ופרקטיקות שונות; ביניהן: גמישות, יצירתיות, העזה, ניסיון, ביקורת, למידה ועוד.
אני מקווה שתמצאו עניין ומקור לשיח ושיתוף.

שרון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה