חינוך גמיש

נושאים

  • חינוך (66)
  • יצירתיות (9)
  • משחק (8)
  • ניתוח התנהגות (8)
  • למידה התנסותית (6)
  • התפתחות (4)
  • ילדים (4)
  • גמישות (3)
  • מוטיבציה (1)
  • פעילות גופנית (1)

יום שלישי, 7 במרץ 2023

איגוד אתרים של - זכויות אדם, אקטיביזם, הומניזם ודמוקרטיה - לשימוש בכיתה

 



המגדלור - מערכים

הסדנא -האגודה לזכויות אדם - חינוך

פודקאסט - פרלמנט לייט

מרכז אדווה - מידע על שיוויון וצדק חברתי בישראל

קדמה

פורטל עובדי הוראה - חינוך אזרחי

מנוע חיפוש חומרים אקטיביסטיים

תוכן של חיים משותפים

פרוייקט אות באות - ערכים של דמוקרטיה, תכנית בארי, מכון הרטמן

דו"ח מקיף -חינוך לערכים - 2022, היוזמה לחקר בחינוך

דו"ח מחקר - חיים משותפים בישראל - 2020 - המכון הישראלי לדמוקרטיה






פורסם על ידי rabimon ב- 12:02
שלח באימיילBlogThis!‏שיתוף ב-Xשתף אל פייסבוק‏שתף ל-Pinterest

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשומה חדשה יותר רשומה ישנה יותר דף הבית
הירשם ל- תגובות לפרסום (Atom)

הפודקאסט שלי ועוד כמה אהובים

  • פודקאסט חינוך גמיש מבוסס מציאות
  • ערוץ היוטיוב שלי - קריאה, פודקאסט מצולם, אסטרטגיות למידה ועוד
  • חדר 301 - מיומנויות SEL
  • פרסונה - של ניב מורגנשטרן

חפש בבלוג זה

מדוע הבלוג חשוב עבורכן-ם, ומי אני (:

מטרת הבלוג היא לפתח גמישות ויצירתיות בלמידה ובחינוך, תוך פיתוח נקודות מבט חדשניות על למידה, עבודה עם קבוצות (כולל כיתות), פיתוח חשיבה ביקורתית ועוד, והכל דרך ידע פרקטי, תובנות ופילוסופיה.


מי אני -
שרון מיכאלי - רמון;
אשת חינוך, מחנכת (יסודי), מנחת מורות, יזמת בתחום החינוך. מנתחת התנהגות מזה 17 שנה, מומחית לסיוע בינלאומי בהתמחות חינוך וסיוע פסיכו- סוציאלי, אנתרופולגית.

אני בת זוגו של דן ואמא של רותם ומורן, ושל שני כלבים גנובים במיוחד.

אשמח לקבל תגובות, רעיונות ושאלות. מבטיחה לענות :)
כדאי להירשם ולקבל עדכונים

בלוגים ואתרים יומיומיים, כמעט, בשבילי

  • הסדנא להסטוריה חברתית
  • שטח הפקר
  • טבולה ראסה
  • צוות אשלים
  • פשוט. דרור מילר
  • לולאת האל
  • בלוג צילום הארץ
  • עונג שבת
  • קורא בספרים

בלוגי חינוך אהובים, מישראל והעולם

  • הבלוג של אריה קיזל
  • יערה בשן גני משחקים
  • כלים קטנים גדולים
  • לא רק אוטיזם- מיכאלי בן צבי
  • על המשמר- אור קשתי

ארכיון הבלוג

  • ◄  2025 (2)
    • ◄  אפריל (1)
    • ◄  מרץ (1)
  • ◄  2024 (4)
    • ◄  דצמבר (3)
    • ◄  מרץ (1)
  • ▼  2023 (8)
    • ◄  נובמבר (2)
    • ◄  ספטמבר (1)
    • ◄  אוגוסט (3)
    • ▼  מרץ (1)
      • איגוד אתרים של - זכויות אדם, אקטיביזם, הומניזם ודמ...
    • ◄  ינואר (1)
  • ◄  2022 (2)
    • ◄  דצמבר (1)
    • ◄  פברואר (1)
  • ◄  2021 (4)
    • ◄  אוגוסט (2)
    • ◄  אפריל (1)
    • ◄  פברואר (1)
  • ◄  2020 (16)
    • ◄  נובמבר (1)
    • ◄  אוקטובר (1)
    • ◄  אוגוסט (2)
    • ◄  יולי (4)
    • ◄  מאי (2)
    • ◄  מרץ (4)
    • ◄  פברואר (1)
    • ◄  ינואר (1)
  • ◄  2019 (15)
    • ◄  דצמבר (1)
    • ◄  ספטמבר (2)
    • ◄  יולי (4)
    • ◄  יוני (2)
    • ◄  מאי (2)
    • ◄  אפריל (1)
    • ◄  מרץ (2)
    • ◄  פברואר (1)
  • ◄  2018 (22)
    • ◄  דצמבר (2)
    • ◄  אוקטובר (1)
    • ◄  אוגוסט (1)
    • ◄  יולי (1)
    • ◄  יוני (2)
    • ◄  מאי (3)
    • ◄  אפריל (6)
    • ◄  מרץ (1)
    • ◄  פברואר (2)
    • ◄  ינואר (3)
  • ◄  2017 (12)
    • ◄  דצמבר (2)
    • ◄  נובמבר (1)
    • ◄  אוקטובר (1)
    • ◄  אוגוסט (2)
    • ◄  מאי (1)
    • ◄  אפריל (2)
    • ◄  פברואר (1)
    • ◄  ינואר (2)
  • ◄  2016 (24)
    • ◄  דצמבר (3)
    • ◄  נובמבר (1)
    • ◄  אוקטובר (1)
    • ◄  ספטמבר (3)
    • ◄  אוגוסט (1)
    • ◄  יולי (3)
    • ◄  יוני (1)
    • ◄  מאי (5)
    • ◄  מרץ (2)
    • ◄  פברואר (2)
    • ◄  ינואר (2)
  • ◄  2015 (33)
    • ◄  דצמבר (2)
    • ◄  נובמבר (5)
    • ◄  אוקטובר (1)
    • ◄  יולי (3)
    • ◄  יוני (2)
    • ◄  מאי (2)
    • ◄  אפריל (5)
    • ◄  מרץ (7)
    • ◄  פברואר (3)
    • ◄  ינואר (3)
  • ◄  2014 (31)
    • ◄  דצמבר (2)
    • ◄  נובמבר (4)
    • ◄  אוקטובר (6)
    • ◄  ספטמבר (3)
    • ◄  אוגוסט (2)
    • ◄  יוני (3)
    • ◄  מאי (2)
    • ◄  אפריל (3)
    • ◄  מרץ (1)
    • ◄  פברואר (2)
    • ◄  ינואר (3)
  • ◄  2013 (6)
    • ◄  דצמבר (6)

תוויות

50 המשפיעות camps children culture edu-social model habitat haiti intervention. israaid jphero prodev psycho- social sharon ramon אובדן אויבים אוכל אחיות בתי ספר אחר איות איך לדבר על המבצע איך להסביר לילדים אינטימיות איסלאם אמהות. אמון אמירה אני. אנשי חינוך אסטרטגיות למידה אסיפת הורים תל אביב אתגר אתר משרד החינוך בחירה. בטחון עצמי ביצוע ביקורת ביקורת. בית ספר בתי ספר. גבולות גוף גזענות גמישות גמישות מחשבתית גן שעשועים גני שעשועים גרפו- מוטוריקה דיון דימוי גוף דמגוגיה דמוקרטיה דמות משמעותית הבניית זהות הדדיות הומני הוראה. הורה ילד הורים הטרדה הימנעות הכלה הכרות הנאה. הנעה הסכם השלום עם מצרים הערכת לומד הפסקת אש הצלחה. הקניית קריאה השפעה התחלה התלהבות התנדבות התנהגות. התנסות התפתחות התקדמות זכרון חברות חברתי. חגורת כתפיים חדשנות חוויה חוויה אישית חיבור במאונך חיבור וחיסור במאוזן חינוך חינוך גמיש חינוך הומניסטי חינוך. חישוק. חשבון חשיפה טיפוס יהדות יהודים יוגה יום הזכרון יום השואה יחד יחסי מורה תלמיד ילדים יסודי יצירתיות כבוד הדדי כיף כיתה א כיתה א' כיתה ב כיתה ב' כיתה מגובשת כלכלת בית כנס כתיבה לבוש בנות בית ספר ליידי גלובס למידה למידה הקשרית למידה התנסותית למידה משמעותית מבחנים מגדר מגוון מד אחריות מהפיכה מוות מוטוריקה מוטיבציה מורה מורה יוזם. מורות מחוננים מחנכת מטרות מינהלה לזהות יהודית מיקור חוץ מלחמה מס שפתיים מעמד האישה מערכת החינוך מערכת החינוך אפשר גם אחרת מקצועיות מרחב משוב הדדי משחק משחקים משמעות משמעות. משפחה משרד החינוך נעמי שמר נשים סיוע סימני פיסוק. סיסמאות סיפור הבריאה ספרי ילדים סקרנות עבודה קבוצתית על הבלוג ערבים ערוץ שמיעתי ערכים פוליטיקה פוליטיקה. פונטי פוריטניות פחד פילוספייה של החינוך פלורליזם פעוטות פערים פרופסיה צדק צדקנות צוק איתן קבלת השונה קריאה רגש רגש. רוב ומיעוט רפורמה רפלקסיה שונות שי פירון שיוויון שיח שיח רגשי שיחה שימוי גוף שינוי שיעור חווייתי שיעור מונחה תלמידים שיקוף שיר שירי מלחמה ושלום שיתוף שלום שר חינוך תוכן תורה תכנית לימודים תל אביב תנועה תנועה. תנועות תקווה
עיצוב פשוט. מופעל על ידי Blogger.