יום רביעי, 6 בדצמבר 2017

"מוגזם"- מערך שיעור- ו' עד י"ב- ביקורת והנאה (:

"מוגזם" – עברי לידר
מערך שיעור שפה, אומנות ותנועה
כיתות ו' עד י"ב
מטרות השיעור:
1.     ניתוח ביקורתי של טקסט שירי
2.     זיהוי מקורות השפעה על יוצרי הקליפ.
3.     ביצוע קבוצתי/ כיתתי של פזמון הקליפ
4.     דיון כיתתי על הביקורת שהשיר מציג
מהלך השיעור-

א. התלמידים יקבלו את הטקסט של השיר ויכתבו פסקת דעה- מה אני חושב/ת שהשיר בא להביע.
דיון קצר על התובנות של ילדי הכיתה.
ב. צפייה מודרכת בשיר ומציאה משותפת של מקורות השפעה-


עזר למחנכת: פוסט שכתבה ליטל ספיבק, בעלת הבלוג המדהים- שיר ותמונה- שעוסק בקשר בין תולדות האומנות ואומנות לתרבות - "מוגזם- בשיר ותמונה"
* בפוסט תמצאו לינקים לכל ההשפעות האומנותיות, והן רבות!!

ג. דיון כיתתי על הויזואליזציה של הקליפ; מדוע לדעתכם בחרו דווקא השפעות אומנותיות, מה הן באות להביע? מדוע דווקא את ההשפעות האלו? (מוכרות, מפורסמות, אייקוני תרבות ועוד), איך הן קשורות לביקורת/ מסר של השיר?

ד. עברי לידר ביקש מקהילת העוקבים אחריו להצטלם בביצוע תנועות הפזמון ולהעלות לרשתות החברתיות.
מדוע?
האם הייתם מסכימים?

ה. עבודה כיתתית/ קבוצתית- ביצוע תנועות השיר, כסיום תנועתי- קואורדינטיבי.

תיהנו (:





2 תגובות:

  1. וואו אהבתי ממש.
    ים ידע
    מתחילה לעקוב. חבל שלאהכרתי קודם

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה (:

      את יכולה להירשם לבלוג

      מחק